Sabtu, 17 Januari 2015

#ShakleeEffect | 4 Kisah Hebat dari Pengguna VIVIX

Bismillah..


Semakin ramai ibu dan ayah tersayang kini merasai kesan yang baik daripada pengambilan supplement shaklee. Sangat bertuah ibu dan ayah apabila dihadiahkan dengan supplement ini. Siapa yang tak nak tengok ibu dan ayah sihat kan?Antara Supplement yang mendapat perhatian anak-anak untuk si ibu dan ayah tak lain tak bukan ialah VIVIX! Ini kerana vivix adalah supplement berbentuk cecair dan untuk kesihatan yang menyeluruh.


Jom kita baca 4 KISAH HEBAT dari Pengguna VIVIX!




[caption id="attachment_4337" align="aligncenter" width="500"]AN_vivix01 Rahsia Ayah Cergs[/caption]

Rahsia Ayah Saya Cergas!!!


Dlu ayah antara yang paling susah nk telan ubat ke supplement lg la jauh


2 tahun lepas Ayah tekad berhenti merokok secara mendadak!!!


Lepas tu perubahan drastik pada diri Ayah!! Jadi kurus sgt cekung, craving untuk mende manis2x aja..dan ngantuk penat lemah semua ada


Ibu dan adik dah bersuara risau..suruh pi cek hosp
mmg mencabar juga


Sy pun amik alternatif untuk paksa ayah makan Vivix, Vitalea dan tambah Oste serta GLA...kongsi mkn dgn Ibu!!
Ibu smpi kne suap ayah setiap malam nk make sure ayah konsisten!


Sy bgtau konsisten br rasa impak! dan alhamdulillah, masuk tahun kedua dh ayah dan ibu konsisten dan mendapat #shakleeeffect nya!!


Ayah mmg kerja kuat..kehulu kehilir programnya..alhamdulillah, ikhtiar dgn Shaklee..Allah bg kesihatan Ayah kembali cergas!!


Alhamdulillah, syukur sgt dapat share manfaat Shaklee buat kedua orang tua ku!!!


Moga ayah ibu dan adik serta seluruh keluarga saya dan isteri sy sihat walfiat ikhtiar dgn Shaklee!!




[caption id="attachment_4338" align="aligncenter" width="500"]AN_vivix02 Antioksidan Semulajadi[/caption]

Tumor hilang selepas 2 minggu berVivix


Alhamdulillah.ikhtiar dgn Vivix
Sembuh dgn izinNya




[caption id="attachment_4339" align="aligncenter" width="500"]AN_vivix03 Supplement untuk ibu[/caption]

Untuk Ibu tersayang


Disaat mereka semakin dimamah usia


Disaat mereka mempunyai batasan kudrat


Marilah kt sama3x berbakti dan beri ikhtiar buat mereka melalui supplement


Vivix antara favourite supplement untuk orang tua kt!!!


InshaaAllah; masih ada masa untuk kt berbakti selagi mereka masih ada


Semuanya dgn izin Yang Maha Esa




[caption id="attachment_4340" align="aligncenter" width="500"]AN_vivix04 Supplement untuk Ibu[/caption]

Alhamdulillah, melihat Ibu kuat sekarang amat membahagiakan..usia semakin tua, keringat masih diperlukan dan Kesihatan harus diutamakan!


Ibu sebelum ni susah sgt nk makan ubat apatah lagi supplement!


Ku paksa juga bg Vivix dan Osteo untuk ibu rasai sendiri khasiat dan manfaatnya! Kt perlu ikhtiar untuk kekal sihat dan cergas!Apatah lagi ikhtiar itu untuk ibu kt


Sebelum mengenali Shaklee, ibu susah nk duduk dan naik tangga penat badan dan lelah!


Alhamdulillah, selepas consume Shaklee; Nutriferon, GLA, Collagen, Advanced Joint Health serta favourite skang OSTEOMATRIX dan VIVIX


Ibu boleh stay cergas lebih lama dan lebih sihat! Alhamdulillah


Dan tanpa disangka, Ibuku juga turut meluahkan kisah #shakleeeffect nya


Sayang Ibu! Moga Allah swt memelihara kesihatan Ibu


credit : YES ") We got #S'Effect

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular