Sabtu, 4 Oktober 2014

Cabaran 30 Hari Blogging | Petua Orang Lama

Salam..

Ok cabaran dah ke laut! Balik raya haji kat ganu..angkut bag lappy tapi tak bawak masuk pun haha. kat phone pun macam malas nak bukak.. duk berfb, IG je..hehe

so jom bayar yang tertunggak :p

Cabaran hari 13 - Petua orang lama..

ermm apa ek. rasanya banyak la jugak petua orang lama duk buat tapi lupa apa ekeke.. Biasa dulu masa AafiyaNajya demam mesti basahkan kepala dia dengan air asam jawa. ni ikut petua mami yang biasa buat masa kecik2 dulu.. Petua ni memang biasa kan orang buat kalo demam.. nak sejukkan kepala..

Ok tu jela petua yang tak berapa nak lama ekeke..

k bai!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular