Isnin, 29 September 2014

Cabaran 30 Hari Blogging | Fashion saya

salam..

Ok hari ke-8 cabaran blogging ialah Fashion saya.
haaa saya takde la berfeshion bagai ye.. mana ok dan sesua tu jela. Baju mesti breastfeeding friendly. Sama ada baju memang khas untuk breatfeed atau boleh je selak depan haha.

Tapi untuk segmen fashion saya ni saya nak bercerita pasal tudung. Sekarang saya biasa bershawl dan bertudung bawal je. Takde la lilit-lilit bagai berjuntai sana sini haha. Biasa je. Sebenarnya dah lama tak bertudung bawal. Last 2009 kot start pakai shawl. pastu masa pregnant AafiyaNajya terus pakai instant sebab malas haihh! haha. Pastu sambung balik shawl masa 2011 sampai la sekarang. Tukar-tukar dengan bawal. Bukan bawal aidjuma pun tapi bawal 2 alam gitu.. haa senang 1 bawal 2 baju leh pakai ekeke.. so nila gambarnya

 

[caption id="attachment_3978" align="aligncenter" width="550"]IMG_20140929_121533 Satin shawl tempah jahit sendiri[/caption]

 

[caption id="attachment_3977" align="aligncenter" width="550"]IMG_20140929_121836 Bawal biasa belit naik atas. zaman dulu punya style. tapi ni pin je depan haha[/caption]

So ni jela fashion saya yang biasa-biasa aje.. Takde pun nak follow sangat trend sangat. dah tua hahaha
k bai!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular