Isnin, 7 Julai 2014

{TESTIMONIAL} Magic potion Vivix

{TESTIMONIAL}

Magic potion Vivix

saLam~


[caption id="" align="alignnone" width="678" caption="Promo Buy 6 Free 1"]image[/caption]



Sempena promo VIVIX, saya ingin kongsikan kompilasi testimonial pengguna VIVIX yang rata-rata memuaskan. Vivix sebagai magic potion merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.

Testimonial #1

Rokok terasa pahit macam hempedu

"Mmmm...segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan...

Mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi...bukannya rokok daun..tapi rokok Dunhill... Dulu memang rasa segan dengan kawan2...dengan keluarga bakal suami..tapi tu la...bila kita nasihat...orang tua ni bukannya nak dengar...

Keraplah mak sakit perut yang teruk, mungkin sebab organ dalaman dia dah tak berapa elok kot sebab sekarang umur dia dah 63 tahun.

Tapi Alhamdulillah...awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya...tup tup mak call saya..jeng..jeng..jeng...dia kata ubat apa yang saya bagi dia minum tu??? saya tanya kenapa? Dia kata rokok terasa PAHIT MACAM HEMPEDU!!.dia langsung xleh hisap rokok tu.

Saya kata itula ubat yang saya cari selama ni untuk dia. Alhamdulillah. Dah seminggu dia x beli dan x sentuh langsung rokok. Dia cakap selera makan dia pun makin bertambah. Ramai dah yang tegur cakap dia nampak berisi.

Alhamdulillah, syukur pada Allah. Akhirnya saya jumpa supplement yang betul2 sesuai untuk ibu saya. Tak apa lah keluar duit banyak sikit pun. IBU KITA SEORANG JE. Selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat.

P/S: Ada satu lagi cerita tentang testimoni VIVIX iaitu bapa mentua yang menderita Kencing manis...pun ada perubahan yang ketara." - Puan Izan

Testimonial #2

Atok kembali bertenaga

"Alhamdulillah.

Tak sampai sebulan penggunaan Vivix Shaklee, cuma sehari 1 sudu teh setiap pagi, kesihatan Atok saya semakin baik.

Untuk pengetahuan semua, Atok saya ada sakit tua. Badan jadi lemah, sakit-sakit, dan lain-lain. Lepas minum Vivix Shaklee, Atok cakap dia rasa badan bertenaga sangat. Emak saya sendiri cakap badan ngan muka Atok dah nampak merah. Tak pucat macam selalu.

Alhamdulillah. Saya rasa tersangat gembira. Sekurang-kurangnya saya tak rasa terkilan atau menyesal sebab melabur membeli Vivix yang ternyata berkualiti dan berkesan memelihara kesihatan Atok saya. Saya nak Atok saya sihat sebab saya sayang Atok saya." - Puan Norhidayah Bt Mohd Ishak

Testimonial #3

Penglihatan semakin kabur akibat kencing manis dan kini boleh melihat semula

"Mak saya mengidap kencing manis dan bila makanan tidak terkawal, bacaan kandungan gula dalam darahnya mula naik mendadak. Apabila perkara ini berlarutan, penglihatan mak menjadi kabur dan makin kabur. Mak  kata, apa yang beliau rasa adalah...matanya menjadi makin kembang dan berair. Apabila hal ini berlaku, maka mak tak boleh melihat dengan baik bertambah buruk lagi mak tidak dapat memandu.

Mak saya tak boleh makan sebarang supplement kerana ia akan menambah burukkan keadaan yang dia lalui. Mungkin disebabkan fungsi buah pinggangnya yang sedikit terjejas akibat kencing manis.
Oleh kerana itu saya hanya berikan mak saya vivix sahaja. Pada mulanya mak makan setengah sudu teh sehari tetapi kerana mak saya selesa dengan vivix, beliau mengambil 2 sudu besar sehari. Kini saya bekalkan mak saya 2 botol vivix untuk sebulan consume.Dalam masa tak sampai sebulan, penglihatan mak menjadi lebih baik. Mak rasa kedudukan matanya semakin elok dan tidak seperti sebelumnya yang mana ianya mengembang dan berair.

Alhamdulillah, mak saya boleh melihat semula ....tak perlu duduk dekat dengan tv untuk menonton seperti sebelum ini disebabkan matanya yang kabur. Penglihatan mak dah kembali sedia kala. Syukur pada ALLAH atas izinNYA jua. Pengambilan vivix banyak memberi kesan positif pada paras gula dalam darah mak saya serta penglihatannya yang kabur dulu telah pulih sedia kala.

Tiada apa yang lebih menggembirakan saya selain kesihatan mak yang baik. Duit boleh dicari...selagi ada daya usaha.
Mudah2an mak dapat menunaikan umrah dengan lebih baik, insyaALLAH". - Puan Anne

"Hujung minggu yang lalu, kami sekeluarga pulang ke rumah mertua. Setibanya kami, hari sudah menginjak ke waktu sahur. Semasa di meja makan sambil menikmati juadah sahur, emak dengan nada gembira memberitahu bibirnya kemerah-merahan. Macam pakai lipstik. hehehe. Katanya sakit sendinya sudah semakin berkurangan. Rasa kebas tangan pun sudah berkurangan.

Testimonial #4

Badan kembali segar diusia 58 tahun.

"Nama saya Norimah, saya seorang surirumah sepenuh masa dan saya berumur 58 tahun apa yang menjadi masalah kepada saya ialah apabila saya membuat kerja rumah atau pun memasak tangan saya akan merasa kebas dan bila berjalan lebih sedikit maka betis saya pula yang sakit. Untuk ini sudah bermacam produk yang saya cuba contohnya. supplement calsium, glucosamine dan yg lain2 yang ada di farmasi. saya juga telah berjumpa dengan doktor pakar ataupun tidak pakar. Mereka kata biasalah ni untuk orang dah berusia. Setelah lama berusaha maka saya diperkenalkan dengan shaklee pada 2 tahun lepas dan semenjak itu saya mula makan kalsium, gla, vita- c serta omega 3 dari shaklee. Alhamdullilah saya merasa kekurangannya dari setiap hari kepada 3 kali seminggu tetapi saya tetap merasa kebas di tangan itu dan sakit di betis setiap kali bekerja kuat terutamanya bila kenduri kendara.

Pada awal januari 2010 saya diperkenalkan pula dengan produk baru dari shaklee iaitu vivix, dan apa yang menarik perhatian saya ialah produk ini boleh mengembalikan badan saya menjadi muda 25 tahun....bab ni saya rasa mungkin ramai yang tak percaya!. saya pun sama juga...dalam hati berkata betul ke ni?, tetapi saya telah kenal Shaklee 2 tahun lepas dan selalunya apa yang di claim oleh shaklee adalah dijamin berkesan.jadi saya pun membeli produk ini. dan mencubanya. Hari pertama dan kedua saya tidak merasa apa-apa perubahan yang ketara cuma saya rasa saya tidak mudah penat walaupun seharian buat kerja di rumah.

Hari ketiga saya ada majlis yaasinan ( majlis baca yasin beramai2 di rumah) dan saya seperti biasa akan memasak utk menjamu mereka yang datang......pada kebiasaannya apabila saya membuat majlis begini tangan saya akan merasa kebas dan betis saya mula sakit...Tetapi amat menakjubkan kerana satu hari tu saya tidak merasa sakit walau sedikitpun...adakah ini disebabkan vivix! setelah selesai majlis dan sampai waktu tidur malam saya masih tidak merasa apa2 malah badan saya tidak rasa penat sedikit pun. keesokkannya saya telefon Jess dan memberitahunya. baguslah katanya badan dah jadi muda latu. Betul ke badan saya dah jadi muda?? kalau betul saya merasa amat berterima kasih kepada vivix kerana dengannya saya tidak lagi mengalami sakit2 seperti dahulu. malah badan saya sentiasa rasa segar." - Pn Norimah

Testimonial #5

Mata rabun kembali jelas

"Yati sblm lupa sy nk bgtau awk...smlm mak saya ckp2 dgn ayah sy psl mata. mak sy kata skrg boley nmpk dgn jelas tau.mcm jam kat kereta tu kan kecik je number die kan pastu mak saya nmpk mcm pecah2 je sblm ni tp skrg nmpk jelas dah siket tau..x dek pecah2 dah number tu..berbelit x ayat saya??harap awk faham la ayat sy nih...haaaa...mmg mcm tu ke kesan vivix tu??

sbb sblm ni mak sy nk pg operatemata tau sbb x tahan silau la,rimas la kat mata.pastu badan pon mcm segar siket kalau lps buat aktiviti luar tu.x dek lenguh2 mcm selalu.
Alhamdulilah sgt2 yati kesan positif tu nmpk sgt..syukur sgt sy. sy la anak yg paling best sbb dah bg mak sy rasa best!" - Pn Zila

image



Untuk order?
Fatin
0123956467
healthybeautybyans@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular