Isnin, 21 Julai 2014

TESTIMONIAL | Berpantang dengan VIVIX

[caption id="attachment_3226" align="aligncenter" width="588"]IMG_20140721_122552 Credit : Ainul Fadilah Jalan abadi[/caption]
Hasil selepas minum vivix malam tu...hasil esoknyer....

1. Bengkak susu

Ala... dalam pantang memang susu banyak.so tak pelik la bengkak susu. Ye betul tapi sebelum minum vivix takde bengkak susu.macam biasa aje. Sekali bangun pagi tu brrast bengkak je rasanya. Ariana minum sampai tersedak. Alhamdulillah.. mak sampai suruh stop makan vivix sebab Ariana tersedak susu laju lancar.

2. Kuning Ariana berkurang

Pernah dengar tak kalau anak kena kuning atau jaundice bagi makan anggur hitam.baby kecik takkan nak bagi makan anggur kot.hanya susu ibu tau. Vivix ni dari anggur jugak. Tapi kita mak la makan.bila bf dapat pada anak juga. Nampak muka, mata Ariana dah kurang kuning nya..

3. Darah kotor

Mak ada cerita dalam pantang akan keluar 1 darah kotor.darah tu kaler merah hitam macam hati. Dulu masa bersalinkan Arreessa docyor dah sedut keluar masa czer. Bila bersalin normal darah ni kena keluar semulajadi. Kalau tak keluar darah ni la penyebab meroyan, sakit kepala dan pelbagai penyakit lagi.
Malam tu minum vivix.. esoknyer keluar darah merah hitam pekat seketul besar.eeeee scary tengok. Tu la darah tu.

Akak mengurut pun cakap bagus dah keluar awal.seminggu selepas bersalin.ada orang habis pantang pun ada yang belum keluar darah tu. Rahim pun cepat kecut.

4. Luka jahit

Pertama kali bersalin normal & kena vacuum pulak.so kena la jahit sikit.huhu..tak pandai push.

Seminggu awal bersalin tu asik kena jalan kepit, duduk pun kena bersopan santun. Luka bawah tu rasa pedih terutama bila berpeluh. Lepas mandi dah keringkan betul betul tapi dah la musim panas, kena pakai kain batik je, stokin lagi..bawah tu kadang kadang berpeluh peluh.pedih ..adoiiii

Lepas minum vivix pedih berkurang. Serius tak tipu. 3 kali konsistent minum luka dah sembuh.no more pedih, nak jalan , duduk pun susah.

Ok tu je testimonial saya seminggu konsistent makan vivix. Sudah 2 minggu berpantang.

Makan vivix ..amalan tradisi macam bertungku, bengkung, mandi dengan mandian herba tetap diamalkan.

Saya suka moden + tradisional.. cuma jamu je saya tak makan sebab saya makan vitamin shaklee.

 

Testimonial dari Puan Ainul. Berpantang dengan VIVIX. Rata-rata yang menggunakannya sangat teruja dengan kesan darinya. Alhamdulillah usaha yang mendapat hasil dengan IzinNYA.

VIVIX untuk kesihatan menyeluruh dan awet muda!

Masih dalam promo VIVIX. Buy 6 FREE 1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular