Selasa, 8 Julai 2014

Berhenti MEROKOK!

Salam

Alhamdulillah biasanya Bulan Ramadhan perokok tegar berusaha menahan nafsu merokok disiang hari. Ada juga yang menjadikan Bulan Ramadhan untuk berhenti dari merokok.

Umum kita ketahui betapa bahanyanya merokok bukan sahaja kepada penghisap namun orang sekeliling. Jom kita baca tips dari KKM.


image



Selain itu, perokok2 tegar juga boleh mencuba mengamalkan pengambilan VIVIX. Kita baca testimoni perokok tegar di bawah :-



Rokok terasa pahit macam hempedu

“Mmmm…segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan…

Mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi…bukannya rokok daun..tapi rokok Dunhill… Dulu memang rasa segan dengan kawan2…dengan keluarga bakal suami..tapi tu la…bila kita nasihat…orang tua ni bukannya nak dengar…

Keraplah mak sakit perut yang teruk, mungkin sebab organ dalaman dia dah tak berapa elok kot sebab sekarang umur dia dah 63 tahun.

Tapi Alhamdulillah…awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya…tup tup mak call saya..jeng..jeng..jeng…dia kata ubat apa yang saya bagi dia minum tu??? saya tanya kenapa? Dia kata rokok terasa PAHIT MACAM HEMPEDU!!.dia langsung xleh hisap rokok tu.

Saya kata itula ubat yang saya cari selama ni untuk dia. Alhamdulillah. Dah seminggu dia x beli dan x sentuh langsung rokok. Dia cakap selera makan dia pun makin bertambah. Ramai dah yang tegur cakap dia nampak berisi.

Alhamdulillah, syukur pada Allah. Akhirnya saya jumpa supplement yang betul2 sesuai untuk ibu saya. Tak apa lah keluar duit banyak sikit pun. IBU KITA SEORANG JE. Selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat.” – Puan Izan







Sempena promo vivix, dapatkan dengan HARGA PROMOSI + POS PERCUMA + KEAHLIAN PERCUMA*

SMS/WA 0123956467
EMAIL hello@arinajmee.com

*T&C

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular