Sabtu, 10 Mei 2014

Owh nasi lomak buah bidara

salam~

Haaaa apa kaitan tajuk cenggitu wehh
Hehe
hari ni berjaya belajar buat nasi lemak. Haha
Senang je pon tapi dah tak pernah try buat lagu ni la jadinya..
Semalam tengah saya masak petang, mama kat luar suruh bibik amek daun pandan.
Bibik kata nak buay nasik lemak..

Ingatnya nak buat je dulu sendiri pahtu soh komen haha.
Dah alang2 mama nak buat so saya join la sekali..
Alaaa semua orang dah pandai buat kan..
Adik saya si esah tu pun pandai haaha..
Kakak dia je yang xnak cuba :p

Lepas ni nasi ayam lak sebab nasi ayam mama lain ngan mami punya :)
Pagi2 dah bernasi lemak jangan lupa amek omega dan lecithin ye..baru la lemak2 takut nak bermaharajalela haha.

K bai
Happy weekend!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular