Ahad, 12 Januari 2014

Homemade | Rainbow cookies aka biskut lidah kucing

As salam.

Hahh hari ni tak pi memana sebab semalam dah merayap ke viva home :D
So merajinkan diri buat rainbow cookies.
Buat untuk ex ofismate yg dah lama janji nak bagi haha.
Tapi masa tu buat florentine cookies.
Rajin pulak daku buat rainbow cookies tu ye haha.
Florentine kacang je padahal :p
Mak lupa laaaa
Ok xpe no problemo
So gigih la saya membelangkan seperti rainbow yang xcukup 7 warna :D
Cipi pun sebok nak buat..
Dengan sebelah dukung naura sebelah buat biskut tu.
Haaaa supermom takkkk?? Ekeke.
Dapatla 4 acuan = 128pcs.
Sebekas kasi dehyah n jijah.
Cipi lak tak sangka tengah sejukkan dia dok amek letak lam bekas.
Sambil cakap "mama ya buat ea"
Ingatkan dia cakap je..
Papa g tengok kat dapur dah siap masuk bekas.
Nak bagi aan, dila dan fatin katanya haha
Benda sikit berebut pulok haha.
Malas nak buat banyak sebab leceh nak warna2 tu :D
Inilah dia rupe sebelum dan selepas biskut lidah kucing :)

2 ulasan:

  1. mrs Eady~ hehe boleh je tapi biskut ni xleh pos..nanti hancur :o)

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular