Khamis, 19 Disember 2013

Anak dara no 2

As salam.
Lama tak bercerita perihal anak dara no 2 kan? Hehe
Sekarang dah 8bulan ifa wana (panggilan cipi)
Alhamdulillah masih bf naura.
Dan paing sedih botol dah tak nak!
Adoii susah nak tinggal cani.
Duk angkat bontot dari bulan 10 lagi tapi tak merangkak pun lagi..
Gaya nak merangkak dah ada siap angkat tangan sebelah plak tu..kemain haha
Jelajah rumah dah terer.
Pantang jumpa benda semua nak jilat.
Tak leh berenggang langsung dengan mama dia ni haa
Nak berak pun tak sempat haha
Sekarang terbaru dah pandai bye2..
Kalo buat2 marah komfem nangis hehe..
Seronok dapat tengok anak membesar depan mata..
Syukur diberi peluang keemasan ni.
Dengan ada biz shaklee so bertambah la side income..
So tak la bosan sangat kat umah jaga anak je idokkk keh3

Kakak yang suka peluk adik
Adik nangis kakak lagi suka

2 ulasan:

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular