Rabu, 20 November 2013

Kembali mengepam

As salam~

Dah lama tinggal rutin mengepam.
Ada la pam tapi dah jarang.
Tak sempat pun sebab naura nak melekat je kan
Kalo dah bengkak baru pam hehe
Tapi skang tengah gigih mengepam sebab nak tinggal cipi dan naura haha
Tapi masih belum komfem.
Macam tak jadik tapi teringin sangat nak p sana..
Sedih pulak pk malam2 cane la naura nak tido sbb malam2 kalo duk kepit je..
Nak kena tinggal 10 hari lak tu.
Bila duk teringat je kang xtenang plak nk beramal ibadat..
Tapi biras2 duk cakap tawakal je in sha allah dorang ok..Allah jaga nanti..
Incik somi lak beria2 ajak p sekali tapi bila duk tengok bini dia ni gelisah je terus cakap xpelah xyah p lagi..nanti g lagi semua skali haha
Yela cane la nak tinggal naura ni..papa pegang tyme mama nak solat pun mengamuk..
Cipi lagi la kalo tido papa xde je mau sampai pagi nanges..
Papa g work pun kemain meraung nak ikut haha
Kita tgk jela cane nanti..
Kalo dah masa jadi tetamuNYA sampai la jugak kan :)
Doa2kan la ye semoga dipermudahkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular