Sabtu, 28 September 2013

Photobook

Masa pantang saya ada beli 2 voucher photobook.
Bosan kan..apa lagi soping on9 la haha
Pastu gigih buat tapi sekerat jalan je.
Bila masuk keje dah xdan nak buat :)
Sampailah tarikh redeem nak dekat..saya up status nak jual.
Hehe
Dah malas nak sambung.
Tapi yg dah buat tetap teruskan.
So 1 lagi bagi kat member nak.
Memang pantas la dorang ni..
Selang sehari dapat sms dah shipped out.
Mula2 terkujat gak ehh kecik je rupanya haha.
Tapi cantek la cuma ada certain gambar xbest sebab guna phone kot tyme tu.
So sempat la buat 1st year cipi :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular