Rabu, 15 Mei 2013

{TESTIMONIAL} Peppermint-Ginger Plus

saLam~

Kali ni saya nak share testimonial Peppermint-Ginger Plus pulak. Apa itu Peppermint-Ginger Plus?
 
♥ Peppermint-ginger plus:-
  ◆ Kombinasi 4 herba dari barat dan timur, dan dihasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini.

♥ Siapa yang perlu?
   ◆ Anda yang badan penuh angin
   ◆ Anda yang sering muntah-muntah dan loya terutama yang mengandung
   ◆ Anda yang ingin menjaga kebersihan usus/penghadaman
   ◆ Anda yang suka minum teh pudina
   ◆ Anda yang sering alami perut kembung/gastrik

Testimonial #1
 
Assalamualaikum…
Hari ni nak share pengalaman saya ambil Peppermint-Ginger. Saya memang kurang bercerita produk yang saya tak ambil. Ini pengalaman baru ambil peppermint-ginger ni sebab sejak mengandung saya memang banyak sangat angin dalam badan. Kalau lewat makan sikit mula angin sampai naik ke kepala. Alhamdulillah, di bulan puasa ni di samping ambil set kehamilan, Performance Drink dan ESP, saya juga tambahkan peppermint-ginger supaya kurang sikit angin dalam badan.

Cuma masukkan sebiji peppermint-ginger ke dalam air teh, tunggu sehingga larut, kacau dan minum. Sangat sedap. Rasa halia tak kuat sangat dan mudah diminum. Sebelum ni pernah cuba minum teh halia tapi tak dapat masuk kat tekak. Akhirnya buang je.
Tapi kali ni sebiji pun dah cukup dengan rasa yang sangat enak. Kurang sikit angin dalam badan dan kurang sikit rasa nak muntah. - Pn Hanis Babykawaiistore


Testimonial #2
Alhamdulillah akhirnya bangun pagi ni badan dan perut rasa selesa sangat. Dah 2-3 hari perut tak selesa..rasa banyak angin..awal2 tak terpikir pulak nak makan Peppermint tu. Walhal dah lama beratur kat rak vitamin rumah ni...tapi dah lama xmakan..tiba-tiba malam tadi baru terpikir pasal Peppermint Ginger ni boleh bantu buang angin..

Terus telan 3 bj lepas dinner..pastu mula lah sesi 'buang angin' tak henti-henti...atas dan bawah...oppssss!!! betul tak tipu...memang betul..nasiblah tiada sebarang pencemaran bau berlaku. Dan yang paling best bangun pagi ni...perut sangat2 lega!!! Ringan jer rasa....akhirnya~Seronok!! - Rahsia Vitamin

Testimonial #3
Saya baru menambah satu lagi product Shaklee di rak vitamin saya. Namanya pun macam best nak sebut PEPPERMINT GINGER PLUS. Kalau masyarakat Cina, Ginger / Halia memang terkenal untuk memanaskan badan serta membuang angin dalam badan. Rakan pejabat saya pun bercerita yang mereka akan ambil halia dalam setiap hidangan ketika berpantang selepas bersalin untuk mengelakkan angin masuk dalam badan.

Saya memang jenis yang badan banyak angin..Bukan pemarah yea..Saya ni baik hati..Angkat bakul sendiri kejap.Masa dulu, saya sangat pelik dengan rakan yang bila urut badan sikit atau tarik rambut terus keluar angin yang banyak. Mungkin sebab asyik fikirkan maka Allah pun berikan saya pengalaman yang saya. Saya ini kalau jenis berurut badan, kalau sejam berurut maka selama sejam lah saya akan keluar angina..Oppss..Atas yea..segan pulak nak ikut bawah (bukan pengotor yea). Paling tak best bila urut-urut sikit badan orang.Mesti saya pulak yang dok burrpp..Massage amni pun boleh keluar angin.

My biz partner, kak siti zaleha di Pekan ada bercerita yang pakciknya mengamalkan peppermint ginger plus untuk masalah badan berangin. So bila ada pelanggan saya yang lain order product ini, saya pun ambil kesempatan untuk beli sebotol. Nak tengok betapa power nya..

Peppermint Ginger Plus ini dalam bentuk tablet yea..Buka botol je terus bau daun pudina..Nyaman je..Belum masuk perut lagi tu..Saya larutkan 2 biji dalam HOT TEA dan bau peppermint tu memang harum semerbak..Sedap sungguh rasanya bila di minum..Jadilah Peppermint Ginger Tea..Rasa halia tu tidak terlalu menyengat tekak..Saya pernah beli serbuk teh halia dan memang terasa tersekat-sekat di tekak untuk menelannya. Halia ini pada saya hanya sekadar pemberi rasa dalam makanan dan bukan untuk dimakan.

Kesannya: Sejak malam tadi saya minum teh peppermint tu, sampai siang hari ni saya masih burppp keluar angin..Nampak berkesan ini. Bolehlah untuk jadi minuman saya sekali sekala untuk syuhh angin dalam badan ni.Lepas ni tak payah nak beli peppermint tea lagi.Guna je teh di rumah dah campakkan tablet peppermint ginger plus ke dalam nya. - mychibibox


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular