Rabu, 15 Mei 2013

tak mampu bertahan

saLam~

Dah 6 hari di ganu.
Incik somi dah balik isnin lepas.
Cipi asalnya ok je.
Sebab hannah ada.
Tapi hannah dah balik umah tokmek dia isnin malam tu.
Cipi xde kawan dah.
So melekat jela ngan mama.
Dia ok je ngan wan n toki tapi pape je nak soh mama buat huhu.
Semalam ok lagi sebab janji nak beli baju boboboi.
So p la giant tapi xde baju tu. Beli je baju lain.
Pastu bawak dia main kat dalam giant tu.
So ok lagi la. Malam terus tdo ngantuk xtdo siang.
Hari ni dia dah ngade2 plak.
Asyik nak buat adik pastu kena marah nanges nak papa.
Lagipun pagi tadi papa call.
Tu yang teringat papa je.
Tadi siap tanya papa datang esok ke?amik tite?
Waaaa sy dah sebak tyme tu.
Cane nak duk 2minggu nih.
Watsapp ngan papa.. papa pon sedih.
Semalam nak tido siap guna selimut papa. Dia cakap 'ya pinjam imut papa jap k' huhu
Incik somi mmg nak datang sabtu ni amwk cipi.
Tidakkkk mana boleh!
Bila dah cani maka terpaksalah balik awal.
Huhu
Tak sanggup nak tinggal cipi lama2.
Tinggal papa pun sebak tapi boleh control lagi haha.
So percubaan untuk kami berpisah sekejap tidak berhasil.
Naseb la pantang ritu duk sana.
Kalo tak meroyan kejap hehe.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular