Ahad, 17 Mac 2013

Online

saLam~

Niat di hati xnak beli sakan kat lil ANS kan..
Haha. Tapi bila buka website baby.
Fuhhhh mampu ke tengok aje?
Setakat nak tengok 1 benda jeeeee.
Tapi tertekan gak add to cart kuikui.
Tunggu la komen incik somi bila barang dah sampai haha.
Tapi xdelah beli benda yang membazir kot. Kate kau! Hehe
Ntah lah. Kesian kot kat baby bila semua amek kakak punya :(
Nanti sure dapat lagi baju2 dari sepupu2 dia.
Macam cipi skang pon banyak gile dapat dari sepupu je.
Tu yang buat tak cukup tempat tu.
Sampai kena simpan je lam plastik huhu.
Bila dah kuarkan tengok baju cipi sendiri sikit je pon haha.
Sian cipi.
Ehhh nila naluri mak ye..ekeke

- Posted using BlogPress from my iPad

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular