Selasa, 20 November 2012

melentur buluh biar dari rebungnya


saLam~ 

Bila da ada anak baru rasa ehh betullah peribahasa nih. Ekeke 
Melentur buluh biar dari rebungnya.
 Bukan xpercaya tapi ehh ehhh je hehe. 
Cipi dari dulu suka ikut apa orang buat. 
Benda baik haruslah dibuatkan? 
Hehe Cipi dari dulu memang xsuka fokus sesuatu benda tu lama2.. 
Mainan dia ke buku ke sekejap jela dia pegang. 
Pastu campak merata2. 
Dia lagi rela duk kat dapur amek satu-satu bekas, cawan ke apa jela lam kabinet tuh. 
Letak lam bakul pastu main sepah2 kan. Kutip pastu sepah2kan. 
Tapi apa yang sy perasan dia akan pegang buku bila mama dia ni membaca! Hehe Baru dia sebok panjat kerusi amek buku. Hoho. 
Mama dia stop dia pun campak la buku tu haha. 
Dan skang bila siap nak p mana2. 
Dia akan sebok nak tudung. "Ma.. udung" Nampak mama dia pakai bedak ke ape "ma nakk" 
Memang apa papa n mam terbuat dia akan ikut haha. 
So kalo nak dia buat sumthing tu makanya mama n papa dia kena buat. Haha. 
Adoiii. Harap2 mama berjaya la ye mempengaruhi anaknya sorang nih.

Ni tyme nak hantar mama dia work Macam cikgu bedah kan? Haha

ni tyme nak p playgrup *macam cikgu bedah*

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 ulasan:

  1. Comeyy~~ Hik3 (^v^)

    p/s: boleyy ajar dia solat pasnie.

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular