Ahad, 18 November 2012

durian crepe (?)

saLam~ Saya bukan la penggemor doyan wehh. Bau pon nak pitam. Bukan berlagak orang puteh. Saya orang kg je pon. Orang ganu je pon haha. Dah tu xminat nak wat cane. Ada la cite disebaliknya tapi xyah dipanjangkan la kan sume jadik cam saya haha. Kecik2 dulu makan je :) So skang da musim durian crepe. Di fb di Ig sume dok post pasal doyan crepe nih. Apela agaknya rasa kan? So menerai le kita bila cikpid pun da buat. Tengok resepi cam kacang panggang je kan.. *ayat orang berlagak.. padahal xjadik mana* So petang semalam balik dari pkaygroup cipi terus p beli barang apa yang xde. Terutama doyan! So pagi ni menerai le. Gigih betol buat padahal bau durian tu amat la kuat huhu Dah siap tapi crepenya cam tebal sangat n kecik. Ekeke Tula berlagak kan? :p Saya try la makan yg xletak durian tapi xsedap tawar je. Buat dua kaler. Hijau taruk perisa pandan sket. Kuning taruk perisa doyan haha.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular