Sabtu, 20 Oktober 2012

Dilema wanita

saLam~

Wowwww apa nak jadik blog ni?
Dah santek bagai background n header tp xpenah berapdet kekeke
Xsempat!
Bz amat lak skang.
Byk benda nk kena catch up pas sebulan bercuti.
Phewwww.
Byk nk apdet psl p langkawi la itu la ini la ntah bila kan nak rajin haha
Berbalik pada tajuk gempak tu haha
Dilema wanita.
Saye letewww
Ekeke
Xde la dilema apa pon :p
Poyoss je lebey.
Skang incik somi dh beli note II
Dn cam biasa warisan siii pastinya kat sy la.
Tapiiiiii skang sy kan pakai iphone4 n 3gs.
Dulu dh pakai sii tp xmemenuhi piawaian i ok.
Haha
Nak pakai siii ni bpk panjang le ai.
Xkang nak angkut 3tepon?
Incik somi ckp jual je iphone4 ni
Uwaaaa sayang even bukan sy beli sendiri hehe
Ada pro n con sebenarnya.
Sy mmg nak skrin yang besar sket utk bisnes sy tu.
tapi cam xbest application kat siii tu.
Tp mgkin siii xsama ngan sii dulu. Ntah xexplore pon lagi haha
Tengok incik somi pakai siii cam best je hehe
Haihhh mak kompiussss!


- Posted using BlogPress from my iPhone by fatrina

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular