Rabu, 10 Oktober 2012

Cipi jumpa adik :D

saLam~

Hari ni check up kat azzahrah.
Kul8 cipi xbangun lagi penangan tido lambat semalam p umah mummy diskas seprais birthday party tuk babawan.
Opps xdela party sangat haha
Buat solat jemaah baca yassin buat persembahan sket n makan2.
Yang tu kendian le cite kalo rajin haha
Rajin le sangat. Entry p langkawi pon xberusik :p
So kejutkan cipi tuk mandi.
Dan paling geram skang ialah cipi duk angau ngan jeans.
Tdo pun ngan jeans
Dah soh papa sorok suar yg dia pakai semalam haha tapi tetap dia ingat n nak jeans.
Adoiii terpaksa korek jeans lame2 yang dh singkat yang dah lusuh.
Dah siap nak kuar tengok menyelit dah lam kete. Nak itot katanya. Haihhhh.
Ok lah boleh tengok adik kan cipi.
Walauponnnn dia xtau haha
Bila cakap adik kat perut dia akan ingat mak adik dia.
Bila sebut baby dia ingat baby biru yg 3 ekoq tu haha.
Bila scan tunjuk kat skrin pon bukan dia paham :p
Duk ke sana ke sini main itu pegang ni je tau :)
Baby so far ok. Dah pjg haha.
Berat pn xde nek byk :p
Rasanya sebulan duk umah makan tido je hehe.
Haaaa ok la kan. Harap2 sume ok.
Dan harap xdela kena darah tinggi lagi hoho.


- Posted using BlogPress from my iPhone by fatrina

1 ulasan:

  1. bestnyer cipi...dah nak dapat adik...tahniah fatin dan encik abang yang berusaha keras..hehehheee....

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular