Ahad, 2 September 2012

Adam & Hawa | muara hati

Hehe dari pagi sampai malam duk baca novel adam &hawa.
Masih ada skill baca novel sehari ekeke
Dan yang paling best incik somi cakap tyme 'camni' mesti ngadap novel kan? Ekeke
Dan dah tengok adam & hawa kat uTube.
Tetiba rasa best le plokkk ekeke
Tapi bila tengok tyme siaran 10pm uwaaa malas betol nak menunggu.
Huh tengok ulangan jeleee :p
Moh kita layan lagu muara hati :)

Tajuk Lagu: Muara Hati
Album: OST 'Adam & Hawa' Astro Mustika HD
Artis: Hafiz ft. Siti Nurhaliza

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia
Ku percaya kemana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati
Korus:
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu
Hoo uuu..
Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku tertuju padamu
Kemana pun kan pasti kembali
[Ulang Korus]
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta..
sumber~lagu best


- Posted using BlogPress from my iPad

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular