Rabu, 4 Julai 2012

Owh air




sumber: incik gugel

Air owh air!
Sangat2 tensi kalo xde air.
Rumah yg sy duk ni memang xde air tangki.
Dulu tyme extent rumah incik somi cakap memang xbuat paip dari tangki.
Makanya kalo tyme xde air menapak le ke rumah sebelah.
Masalahnya skang bila malam xde air!
Macam mana nak menapak ke rumah sebelah?
Silap2 orang ingat pencuri lak haha
Dan macam pagi tadi, naseb bangun awal sebab nak p tasik chini.
Dah siap masak mandi semayang.
Nak kuar rumah tengok xdak air.
Adoiiii
Kuar umah tengok hujan je.
Memang kalo hujan pastu sure xde air.
Kenapaaaaaaaa?
Tau x betapa susah kalo xde air :(
Dah la air direct ni betapa BERSIH!
Kalo masak makanan cipi memang kena guna air masak.
Sebab tu punca cipi kena eczema :(




- Posted using BlogPress from my iPhone by fatrina

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular