Isnin, 9 Julai 2012

Berbisnes owh!

saLam~

Berbisnes. Bila kepala ligat duk pk bisnes apa yang bagus untuk dibisneskan..?
Kalo tengok skang trend berbisnes on9.
Fuhhh banyak kan?
Tapi bile berbisnes yang pertama sekali mestilah produk kan?
Nak berbisnes dengan jayanya tak kiralah on9 ke tak on9.
Bagi korang apa yang penting hasil dari produk tersebut.
Antara testimonial produk tersebut @ testimonial hasil dari produk tersebut?
Ce pk ce pk.
Kita jual produk tu dari segi keberkesanannya @ hasil dari jualan tersebut walaupon tak berhasil produk tu...(?)
Ermmmm tepuk dada tanya selera lah :)





- Posted using BlogPress from my iPhone by fatrina

2 ulasan:

  1. Suka tau buat saspens. Cepat cakap nak bisnes ape? HAHA.

    BalasPadam
  2. owhhhh tidak... bukan sy nak berbisnes hehe..
    just melontarkan pertanyaan..bila berbisnes nak tunjuk testimonial produk tu ke atau hasil dari join bisnes tu..ekeke
    cthnya..tunjuk hasil lepas guna produk tu cam muka licin gebussss etc @ tunjuk dapat p obersi/kasut mewah/beg mewah ekekeke
    tuje
    k bai! ;p

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular