Khamis, 26 Julai 2012

antara tiga

saLam~

semalam baca blog mrs.eady pasal puteri mandi.
tengok gambar puteri mandi tu cam erkk kompius mak..haha
terus tanya jiran sebelah cikmaya apa beza puteri mandi, onde2 & buah melaka.
ekeke
pastu tanya lak incik gugel. senang.
ada gambar kan..

ok yang ni puteri mandi. 












ni buah melaka.
tapi saya panggil onde2 haha
ni lak onde2.
mama panggil onde2 yang macam buah bom tu yang ada salut bijan. ekeke










kaedahnya sama je. bahan2 pon sama kot. hehe
cuma ada yang letak gula melaka kat dalam @ jadikan manisan. hehe
cewahhhh macam ye je kan :p

2 ulasan:

  1. kehkehkehkeh....ramai org confius kan?sebenar nyer cara puteri mandi & buah melaka tu same sebijik je...beza dia gula melaka tu 1 letak kat dlm 1 lagi gaul kat luar..hehehee...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe tula pasai..kalo ikutkan sume panggil ondeh2 je:p

      Padam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular