Isnin, 21 Mei 2012

bila cik anon bertandang

saLam~

haaaa...bila check email ada yang komen kat entry {melawat-klinik-gigi-alan-adlan}
sape malas nak klik leh tgk pic ni









laaaaa pehal lak cik anon ni nak komen bagai..
macam terasa lak..
kot2 cik anon ni pompuan yang duk potpet tu kot..
haihhh kesian..
kot ye pon sayang dokter tu.. haha
kita tolong promote klinik tu pon naseb baik..
xkan nak harap promote kat groupon@milkdeal je?
haha
dah lama la xde cik anon datang mengomen kan?
ekekeke
rasa nak gelak pon ada..
xdela sebab leh lak kate gedik..
kalo gedik tyme jumpa dokter tu lain la..
ni setakat cakap dokter tu hensem pon dicop gedik..
haihhhh memang kesian la cik anon.
ehhh terpanjang lak..
k bai
;o)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular