Selasa, 3 April 2012

melawat klinik gigi alan adlan

saLam~

Incik somi cakap nak p klinik gigi semalam.
Sy pon sebok nak p jugak.
Hehe.
Petang kul3.30 kuar amek tyme off.
Mula2 p klinik qaseh kat sri bangi tapi dokter tarak. Ada hal katanya.
So o klinik alan adlan. Atas tm je. Alaaaa area ck rahim tu. Depan sri bangi jugak.
Bulan lepas kot klinik ni ada buat promotion tru groupon ke milkdeal. Ntah lupa.
Promo scaling gigi.
Mula nak beli tapi tetibe lupa. Haha.
So bile pergi semalam agak santek ruang menunggu.
Macam klinik pakar kanak2 lak haha.




Haaa santek kan??
Pastu dokternya jugak adalah hensem akaka.
Naseb p ngan laki ai wakaka.
Sepertinya baru keje kot dan single mungkin. Xpon engaged.
Sebabnya masa dah nak abes buat scaling tu.. Ada sorang awek ni dtg duk potpet je keje. Tanya macam2 kat dokter nih.
Siap merajuk nak ckp mak sebab brg dia kirim kat mak dokter tu, dibiarkan je kat pantry dorang.
Adoiii kacau je kan.
Bukan la ape..org tu duk buat keje kan..? Nape xhormat? Haihhh ntah le..
Kepochi lak pepagi.
K babai.
Published with Blogger-droid v2.0.4

3 ulasan:

  1. Kepochi la ko ni.. Gedik plak tu.. Dr hensem tu dah kawen la.. Die da lama keje.. Memandai je ko ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko pehal cik anon??
      yg ko terasa hati lak nape?
      ke ko pompuan gedik yang duk tanya banyak tu?
      kesian..
      aku tolong promote klinik tu pon ko kecoh.. adeiii.
      xde terliur sikit pon la kat dokter tu..
      cakap hensem xkan terus nak?
      adoi memang kesiann..

      Padam
  2. ee..seram nye komen Tanpa Nama tu..Ntah pape..penah gak org2 cenggini komen blog sy..nyampah!

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular