Sabtu, 31 Mac 2012

santai beb

saLam~

Tadi petang kuar ke alamanda membeli diapers cipi dan barang2 lain. Ingatkan nak soping barang basa tuk makan cipi terus tp dia tdo lak.
Kesian tengok dia. Cepat2 amek apa yang nak.
Owhh mamypoko tengah murah ye.
Hehe.
Ingat nak angkut banyak tp limit 1family 2 je boleh amek. Nak buat jahat p guna nama sy lak tapi incik somi ckp xpelah..xyah. Huhu.
Pastu p makan jap.
Giler ramai orang rasa nak balik je masa sampai tu haha. Sume kedai penuh.
Huhu.
Sampaikan order makan dah nak sejam baru dapat. Dah kenyang dulu.
Layan cipi santai gile makan tadi.
Ewaahh anak.




Duk sebok tengok orang sebelah




Tengok anakku makan cane. Kaki kemain!
Memang santai haha
Published with Blogger-droid v2.0.4

2 ulasan:

  1. Mata cipi mcm nk cr gado je..heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tula nurul. Kalo nampak org sebelah tu la keje dia.
      Asyik duk perati je.
      Nek malu mak bapak dia nih haha

      Padam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular