Khamis, 15 Mac 2012

lunch | putrajaya

saLam~

Sy amek tyme off before lunch nak p ptptn n kwsp.
Nak setel ptptn guna duet kwsp.
Haha. Dpt ptptn 1 sem je pon tapi liat nak bayar. Wakaka.
Naseb bek dpt jpa pastu kalo tak mendaki lah nak byr hutang :)
Dulu awal2 keje bayar la jugak. Bila xbyr tengok2 aikkkkk sama balik jumlah asal? Wowww!
So balik umah amek incik somi. Pastu check website ada osc kat putrajaya. P kat parcel E tapi dorang cakap dah tukar persint 5.
Gigih gugel map. Sampai ke taman cabaran. Tapi xde pon kpt.
Wat???
Pusing2 keluar balik jalan utama. Lalu picc patah balik. Xjumpa.
Tetiba nampak bangunan kpt dari jalan utama. Ehh cane nak p?
Dah la signboard haremmm xnampak!
Haha last2 malas nak pk. Incik somi je gigih cari.
Dah setel nak p kwsp dah nk kul 1. So p lunch. P sup power kat abu bakar baginda giler ramai.
Malas nak susahkan hidup p jela kat uniten pekena cendol ngan rojak!
Tapi tapau je sebab penuh gak.


Cendol pulut


Rojak mee

Kenyang perut suka hati.
Lalala
Marilah bekerja :)
Published with Blogger-droid v2.0.4

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular