Jumaat, 30 Mac 2012

lunch @ nasi ulam

saLam~

Ok baru abes lunch sorang2.
Bau sambal ada lagi haha.
Rini rehAt lameeeee tp xdpt balik umah.
Arini soh incik somi anto sebab kononnya dia nak o bb awal. So sy kena siapkan buah hati kami b4 p keje.
Makanya sy masuk lambat le. Hehe.
Tapi tengok xp pon awalnya.
Dah tu soh jela dia hantar.
Pastu lupa rini jumaat.
Ika lak EL anak xsehat.
Kekdahnya sorang2 le rini.
Incik somi soh join la ofismate lain.. Malas le pulak.
Dah sorang p le nasi ulam. Makan le sorang2 haha.
Kalo datang nasi ulam x amek dia punye ulaman n sambal xsah. Campur air asam ngan belacan fuhhh best!
Haha.
Nasi ulam kat bawah ofis je tapi bukan tetiap hari p.
Sbb ofismate ckp mahal regenye.
Ok kita abeskan masa rehat berbaki sejam suku lebih kurang dgn berinternet hehe.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 ulasan:

  1. haa' nurul makan kt ulam ni..order air cam mahai drp biasa.nasib lauk suma sedap

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tula naseb bek best lauk tu. Mahai pon boleh time lagi kan hehe

      Padam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular