Jumaat, 30 Disember 2011

another long weekend

saLam~


Weeee another long weekend.

Cewahhh omputih sangat.

Long xdela long sgt. 3 hari je ponnn. Haha.

Tapi papa isnin keje. Huh. Tapi mama dpt rasakan papa pon akan cuti. Akaka. Even papa ckp nak p keje. Fuhhh.

3 hari ni rasa byk benda nak buat. Tapi sempat ke?

1. Nak kemas balik wardrobe cipi yg dah tak bersusun kedudukannya. Dah bercampur mana baju tdo baju siang ke hape. Mama n papa jugak!

2. Nak buat bread pudding n trifle. Hehe. @ muffin lagik.

3. Nak gosok baju *yang ni komfem angan2 je haha*

4. Nak p jalan2 lah.

Dan kita tunggu jelah hari tu tiba kah3.

Hanya mampu merancang Dia yg menentukan. Hehe.


Babai.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular