Khamis, 3 November 2011

Dari pemerhatian singkat

saLam~

ecehhh berblog nampak :p
Hehe.
Baru 3 hari bekerja.
So dari pemerhatian singkat sy kat sini..

1. Awal2 dh diberitahu agar bhati2 ngan seorang staff haha. Tingat dulu sy warning miza akakaka. Tp xpe sy dinasihatkan agar berprasangka baik kan? So abaikan dulu. Juz follow d flow cewahhh.

2. Bila d bawah satu bumbung, keje sepatutnya lebih senang tapu tapi tapiiii qs akan menjadik mangsa. Mangsa department len. Dpt drwgs sehari dua nak tender. Tukar2 tu mmg selalu. Last minute lak tu! Ko kena pandai bayang! Haha. Assumption kena terer. Tp bila terlebih assume ko terima lah padahnya. Kuikuikui.

3. Bila non technical yg byk incharge so pepaham le. Mcm 2nd intvw ritu ngan MD tu. Haaa ko. Soklan xde teknikal langsung. Di tanya soklan yg kena bfikir pjg then kena relate la ngan qs kan. Fenin!

Xpelah.. Pape pon ni cuma pandangan yg singkat je. Mayb ada hikmahnya. Sila bertabah haha. Jgn buruk sangka. Lalalala.


kaler oren tu projek yg kena sy handle


K bai.


- Posted using BlogPress from my iPhone by fatrina-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular