Sabtu, 5 November 2011

Berdetingan di bandaraya KT

saLam~

Berdetingan la sgt. Sbb xbawak cipi so kira berdetingan la kan..

Lam kul 3 lebih tadi kuar p pasar payang jap sbb nak cari 'sesuatu'. Haha. Sekejap je pon. Xde tawaf semua pasar payang tu. Tp bila check in ada order telur penyu dari seri n bos cms. So harus bertawaf la skali lagi nnt.

Pastu p levis jap carik suar. Tunggu lama sgt nk potong p batu buruk jap. Haaaa ni berdetingan di tepi pantai yg x berapa tepi lah. P makan celop2. Amek sotong n udang celop tepung. Gerai ni leh pilih yg dah siap goreng @ yg belum goreng. Yang xmenahan tu seekor sotong tu soploh hengget. Makk aihhh mahal! Dah tu amek gak 2 cucuks n secucuk udang. Pekena abc skali. Tapi tapi xbest! Haha. Tapi bak kata incik somi bersyukurlah ekeke.









K bai!

- Posted using BlogPress from my iPhone by fatrina-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular