Khamis, 3 November 2011

Baru keje dah buat hal!

saLam~

Semput gak nak kena tegap je duk kat sini haha. Yela workstation sy kan tgh laluan org. Ptg ni baru leh pindah tempat sebetul2nya. Haha. Tu yg sampai nk kelih blog2 kengkawan pon xdpt. Ari ni lak salah sorg bos dtg lagi la haru. Dorang miting kat belakang ni je punnn. Lagi la kaku sy ni ekeke.

Sok cuti plak. Balik ganu uolss. Hehe. Baru keje dh cuti. Naseb la cik selamah. Sy apply jumaat dan selasa. Masa 2nd intvw ritu sy dh ckp kt MD tu nak masuk pas raya haji tp dia soh masuk dulu dan apply cuti. Ngeh3. So pape jgn marah yeee. MD yg soh haha. Jangan ada lak yg kata "mentang2 baik ngan MD" (baik ke? Kenal xpon) dh le. Dulu ayat peberet "mentang2 adik ipar bossssss". Xde maknanya pon!

K bai!


- Posted using BlogPress from my iPhone by fatrina-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular