Khamis, 6 Oktober 2011

Orang ada ko pun nak jugak~



saLam~

K cipi da tdo. Baru leh berblog bagai. Kain xlipat pon lagi haha.

Apa yang ada ko pun nak jugak tu? Haha. Ekceli kat setiao entry sy ada tweet dan share fb kan? Tu la cakap bila orang letak sy pun terhegeh2 nak letak. Tp xpenah try pon ok ke x. Ntah cane tetiba rasa nk klik sbb nak share kat fb so dat sy xyah la link ngan blogpress. Tapi nan hadooo. Ntah apa salah xtau le. Malas nak godek lagi. Tunggu la sy jadik full tyme mama. Sok my last day. Padahal dah 2 hari xp keje haha hadoiiii. Tengok yang posted tu pun berterabur haha.




- Posted using BlogPress from my iPad

2 ulasan:

  1. ko nak berenti keje ke? waahh... hepi arr anak ko ade mak dia slalu di sisi (^v^)

    BalasPadam
  2. Cimon~

    Ehh ko idup lagi ropenye ekeke. Aahh nak benti jadik surirumah lak la.. :D

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular