Sabtu, 29 Oktober 2011

Aafiya Najya Salwana:Kenapa tiga tak dua?

P/s: entry ini adalah panjang ok. Sila bertabah kalo nak baca :)

Haaaah ko tajuk kemain panjang. Hehe. Ritu kan da buat entry aafiya najya salwana kan.. Macam2 speku la ye.
Nape xsuka nama sama ngan orang? - ko berlagak kan?
Nape xsuka ngan nama salwana ke? - ehh sesuka hati je ko. Bangga k ada nama family. Sikit pon x rasa nama tu menyusahkan.
Nape ko berlagak xnak nama sama? - yg ni sgt pelik dan sukar nk jawab. Actly kalo tgk balik entry tu sy rasa sy xckp pon sy nak nama anak sy sorang je lam donia nih. Xnak sama2. Sy ckp sy xnak nama sama ngan org sekeliling kecuali nama salwana sbb ni nama family. Sbbnya sy rasa sy ni bukan jenis copycatzzzz punyer org. Kalo dah ada nama tu yg sy tau kalo boleh sy akan elakkan.
Nape??
Mmg pernah terjadik kat adik sy. Punyer la family dak tu jeless kat adik tetibe taruk nama sejibik sejibon nama adik dari awal sampai akhir. Fuhh dasattt.
Dan sbb xnak nama sama nnt kalo jmp sembang2 dan tanya nama anak apa? Aafiya najya salwana.
ehhhh samalaaaa tiru ea?
Tu ok la jarang2 jmp. Tp kalo dah hari2 cane? Panggil fatin yg besor pandang yg kecik pon laung yeeee. Haaa ko.
Nama sy pon sama ngan anak buah incik somi tp sy xckp pon xsuka kan?
So maknanya sy xakan pilih nama yg betul sy tau nama tu anak org tu punyer.
Ada paham?? Xpaham lantak kamu le ekeke
Dalam sy duk cari2 nama xnak sama mmg trjumpa gak kenalan2 yg sama hehe. Cam anak incik gaban dan pn vagg.. Nama anak teruna gantenggg dia adalah afi gak. Hehe bff kan mst sama kan ekeke.

Ehhh OT lak dahhh back to the topic ecehhh. Kenapa tiga tak dua?

Haaaa ada sebabnya. Awal pregnant bila sume tanya boy @ girl.. Baba jwb kalo girl mst letak salwana. Hehe. So salwana mmg dh fix. Xleh xde. Tinggal lagi nak letak mana je. Depan ke belakang kr tengah ke. Mmg panjang nama tu tp sbb sy pikir biarlah panjang dari 2 kerat je sbb salwana kan dh mmg sume ada. Nnt kalo buat 2 je susaha kalo ada nama yg tersama. Ni tuk family baru la. Cam sy sendiri. Masuk family incik somi dan ada nama sama ngan anak buah incik somi.. Fatin salwana. Dan dua2 org panggil fatin. Xkan sy nk panggil dia fatin? Haha pelik lak la kan.. So sy mmg panggil dia adik. Dan yang len ada yg panggil dia fatin @ adik n sy lak makndak @ fatin kalo fatin jr xde hehe. Mmg byk kali la panggil fatin kecik fatin besar yg mnyahut. Org panggil fatin besar tp buat dek je sbb ingat panggil fatin kecik haha. So tu la sebab napr nama cipi panjang dan jugakkkkk nape sy xnak nama sama yg sama secara tak kebetulan. Ehhh ayat apa ini? Hehe.

So pape pon nama sama ke nama panjang ke.. Yang penting happy! Yeayyy! :D tepuk dada tanya la minda :)


sumber:incik gugel


- Posted using BlogPress from my iPhone by fatrina-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular