Jumaat, 30 September 2011

Nak jadik WAHM yang kaya raya lah :p

.

saLam~

Haaaa tinggal lagi minggu depan je tuk sy bgelar surirumah tangga. Hehe skang pun dh surirumah tp xsepenuh masa. Tp mungkin hanya sementara. Ekeke.ada rezeki keje lagi. Xpon jadik WAHM la kan.. Best gak. Duk godek2 bloglist sy, tetiba terpikir buat keje kat umah jela. Buat blog n dapat duit dari nuffnang.Hehe. Sy suka baca blog yg penah dpt title jutawan blogger redmummy Mmg masyukkk. Hehe. Then sy suka gak baca blog mama zharfan yg banyak betol menang contest. Mmg kalo masuk contest sure menang. Hehe. Tu yg cipi tertewas tyme masuk contest baby hat tu akaka. *alasan je haha*. Then yang terbaru blog incik eryqazz. Dia pon sama mmg aktif berblog n bernuffang. Dia asal sama negeri ropenye. Hehe. N jugak blogger2 hebat len yg xtertulis kat sini. Tp ben ashaari nape sy xfollow ek? Huhu.

So sy terpikir la apa salah nya kan berblog n dpt reward dr nuffnang. Leh tengok cipi membesar depan mata kan? Hehe. Tp masalahnya sejak sy berblog, sejak sy register nuffnang n sampai skang nape sy dpt byk tu je?haha kelakar. Xdapat nak nolong nak oiii. Insyaallah ada rezeki. Kena belajar dari sifu2 la ni :)



- Posted using BlogPress from my iPad



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular