Rabu, 14 September 2011

Kerna kau!

saLam~

Haha tajuk bikin panasss. Jom masuk bilik ekon kasik sejukkkk.

Kat ofis da kecoh ai nak benti. Haha xabes2 ngan kecoh sy ni nk benti. Hohoi. Dh kali ke 3 menenderkan diri wakaka. Ni yg last la.. Dh letih dipujuk memujuk n last xyah comment pape. Hehe.

Kepada semua kengkawan rakan taulan sahabat handai kaum keluarga, cukupla buat spekulasi penuh sensasi *ewaaaah* sebab musabab nape sy nk benti. Biarla menjadi rahsia sy & incik somi. Mungkin ada yg telah mengetahui tp itu hanya sebahagian sebab musabab. Ekeke. Bila dgr org tu ckp sy majuk sebab itu sbb ini sampai nk benti rasa lelucusss sesangat.. Dsebabkan status fb n cite kat blog ni ramai yg buat andaian melencong hehe. Padahal kebetulan je pon aduiii.

Da letih la nak keje haha. Jadik suri rumah tangga jela ekeke. Jadik house manager la plak wakaka. Kot2 la boleh kan jadik house manager. LA dr incik somi da dpt tunggu nk sign ke xnak je wakakaka apa ko merapik ni?? :p

Cukup2 la. Sy da lupakan semua yang telah terjadik.. Dah xde marah di hati.. Tp nak lupakan trus tu susat sikit la kot huhu.

FULL STOP! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular