Selasa, 9 Ogos 2011

Cabaran perjalanan jauh bersama fya

saLam~

Perjalanan pulang ke ganu n ke sg merab adalah sgt mencabar kali ni. Sbb fya sudah xleh duk diam. Asyik nk bangun je. Xnk duk dah lam car seat dia tu. Nk pegang sgt la bahaya bila jalan asyik bumping je. Lalu ikut jabor lak sungguh mduga. Haha. Mcm nk terbang pon ada.



senyum hanya seketika




Nak bagi duk diam gantung cik jah n cik nyet bg terpegun sket



tdo gak




sebok nk duk kat papa!


Bila balik ke sg merab lak lagi haru langsung xnk duk lam car seat. Tdo atas mama je. Melambung2 xyah ckp la.saket satu badan. Haha. Bila dh smpai kat ampang tu kemain lak jem epal. Fya lak sebok nk p duk kat papa. Aduiiii


tdo atas mama yg empuk ekeke




senyap kejap dpt tepuk2 ipad dia


Ni belom dpt kaki..cane la kalo dh dpt kaki nnt ye..ermmmm



- Posted using BlogPress from my iPad

2 ulasan:

  1. ala ok je tin without car seat..boring tu duk situ..so far akk travel x penah pakai carseat pon, cuma kena byk behenti la..

    -miezamo-

    BalasPadam
  2. @Anonymous
    nk pegang ok je tp risau gak duk melambung2 je kete tu. jauh tu kak hehe. benti pon sekali dua je. huhu

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular