Isnin, 22 Ogos 2011

Ani owh ani

saLam~

Hah baru berblog pasal maid rini bangun sahur dh xde. Dh selamat cabut. Aduyaiiii.

Marah lam blog je pon dh cabut hoho. Haihh apela naseb. Nak ckp marah dia xde pon lagi. Setakat tegur ritu je. Xde tinggi2 sore pon. Xkn dh cabut?

Tp yg kitorg rasa sbb utama ialah dia kan tingin nk p jmp ayah dia. Dh siap mintak nk beraya ngan ayah dia tp xlepas sbb bibik mama pon balik cuti raya. Tinggal dia sorang2. X terkejor le dia nk buat keje semua kot.

Semalam 1 hari mmg dia xmasuk umah sini pon. Fya pon duk sini je. Sekejap je anto sana sbb nk sedia mknan fya n kemas dapur. Bila p tgk dia ngan fya dh selamat tdo. Trs amek fya bwk tdo umah ni.

Ptg semalam pon dia xmsuk dapur. Mama ckp patutle siap basuh sume baju dia. Haha. Adoii ani owh ani. Kalo dh tau xnk keje n dtg sini just nk p jmp ayah ko tu bek xyah keje. Menyusahkan org. Dh le gaji sebulan yg kena potong dh selamat ko amek. Boleh x aku nk ckp aku xhalalkan apa yg aku dah bagi kat ko duit ke brg2 keperluan ke.. Haa cane? Bab makanan aku xleh ckp lebih sbb ko makan duit mama n baba.

Haihh naseb bek xpose. Kalo pose free je.

- Posted using BlogPress from my iPhone -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular