Jumaat, 6 Mei 2011

Lawak!

saLam~

Mama nekad tender <--- kita bako aje entry ni akaka. Nekad sekadar ayat je. Haha. Macam lalang la mama ni! Haha. Nekad mama bsebab. Bior le kami je tau sebabnya hehe.

Ptg semalam berwhatsapp ngan incik somi.. Tetiba incik somi kata sian kat dia. Uwaaaa :( pg td lak bila tanya lagi mmg xde nekad le jwbnye. Haha.

Mmg sy xnk benti sbb ritu tyme bg notis cam Entry ni, pas dh kena tazkirah dr incik n puan boss sy rasa ada betol kata mereka. Sy mmg nk tolong dorang selagi sy mampu. Tp tula bila dh jadik cam ni tu yg terasa nk benti. Lagi2 mami bila tau xde org nk jaga fya soh benti dulu n bila fya besar sket keje le blik. Haihh.

Tp rini sy tetap cuti sbb rini turn sy jaga fya. Sok keje balik. Harap2 ahad bibik dh ada.

So nekad mak xke mana haha!


- Posted using BlogPress from my iPhone -

Location:Jalan Putra Permai 10/1,Subang Jaya,Malaysia

2 ulasan:

  1. harap mak dpt bersabo lg..insyaalah nt satu ari mesti dpt gak benti..pelan2..sayang anak tinggal2kan wuaaaaa..
    manenye surat yg nk di bako tu..mari sinih akk bako..ekekeke...

    -mzm-

    BalasPadam
  2. akakaaa. lawak. seb bek x bako ofis ni ekeke. surat tu atas meja incik jah kot haha

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular