Khamis, 17 Mac 2011

Pocoyo jugak!

salam~

Pocoyo jugak! Bukan poco2 tau tp pocoyo! Ni gara2 Umi lil zahin & jugak Mama lil humairah. Mama fya pon nk nyebok bg fya tgk pocoyo. Haha. So cute la pocoyo!

Sebelum ni juz bg fya tgk barney n fren tu nyanyi lagu i love u. Lagu ni femes kat umah ni.irsyad, nuna, sara n sume la duk nyanyi2 haha. N jugak sy juz bg fya tgk flash card tru henpon ni. Kan byk application yg blh install. So ape lagi ai install la yg mana free wakaka. So bila duk saje2 sy pon tunjuk le benda alah tu sume kat fya. Kadang2 dia tekun tgk tp kadang dia malas. Hehe. Fya pon kan suka tgk kejora & bintang! Ni tyme duk ngan mok alam ritu n skang duk ngan bibik pon sama.. Ekeke.

Skang bila bagi tgk pocoyo fya cam suka je. Tp lenguh tangan mama syg oiii nk pegang tepon ni. Nk bagi fya tgk sdr cam lil zahin n lil humairah belom masanya sbb fya belom boleh meniarap. Sat2 lagi boleh la layan sorang2. Tu pun biar terlentang depan tv tgk ceria. Mcm paham jeeee. Huh mek fya!

Fya tgk pocoyo tyme pagi sebelum mama nk siap2 p keje. Yelah kul 5 dh bangun xtido2. So xnk bagi dia meragam bg tgk dulu n baru leh tinggal ngan papa. Yelaaaa kang papa nanges sesama plak ngan fya. Ekeke.

Pocoyo! Ngeh2

- Posted using BlogPress from my iPhone -

Location:Jalan Besar,Kajang,Malaysia

1 ulasan:

  1. fya pun tgk pocoyo jgak! hehehe. go fya go! nti bleh wat gathering geng2 pocoyo! hehe

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular