Ahad, 27 Februari 2011

happy quilling!

saLam~

semalam sy join Paper Crafters Get Together v2.0 anjuran cik miyyah. very d excited ok. haha. kat sana ada cik azilah + cik as + cik lin + cik aziha + tania + fira n sorg lagi lupa nama daa. klik kat nama leh tgk tereran dorg. aku p lambat sket sbb keje kan. mmg ingat nk coti tp dh coti dh sebelum tu so batalkan niat. hehe. pagi tu kena p site cheras buat sub contr punyer claim. tp incik mahmodd tadak. lama menunggu aku pon blah. trus p ke ara damansara sambil makan buang langsat. hampir putus asa nk balik tp at last jumpa gak. huhu.

dorg sume dh terer giler. aku je d beginner. yg pelik nya aku segan nk tanya otai2 ni. aku juz buat sdr n ty sket2 kat org sebelah. so dpt la kad yg xbape nk cantik. haha. org len dh terer pk nk buat benda yg best2. aku duk buat bunga gak tang tu. haha. xpe pelan2 kayuh ye :o)

so nila hasilnya...taraaaaa
.
.
.
v



ni hasil dari sume yg dtg. terer kan! so kretip ;)

piEcE of mE~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular