Jumaat, 18 Februari 2011

Delima xmasak ranum

saLam~

Sabtu lepas sy ngan nekadnya bg balik surat benti. Huhu. Sy p kat abg amir n ty dia nk x surat ni. Hehe. Ketaq2 tangan kaki tyme tu haha. Serba xkena duduk salah bdiri salah. Haha. Ingatkn abg amir nk ty la nape tp x! Dia ckp p bg kat kakak ipar kamu. Ty dia. Huhu. Sy pun kuar n bg kat kak mimi. Sy ingat ok la kot. Dh nk blik abg amir panggil sy. Haha. Baru la dia ty nape. Sy ckp apa yg patut. Pastu dia ckp baba xkasi benti. Sy ckp la yg abg mi xkata pape pun psl baba. Bla3. Sudahhhh dg petik nama baba sy jadik gabra haha. Pastu tazkirah la kerugian sy benti semata2 nk jaga anak n buat part tyme. Abg amir soh pk masak2 demi anak katanya. N yg xtahan tu sempat lagi dia selit "lagi 1 kamu xkan dpt kurus kalo duk umah" haha aduyaiiii. Duk pot pet lam stgh jam sy pon balik. Dh jadik buah delima xmasak lak. Balik umah bila tgk fya tetiba rasa ada betul kata abg amir. So ckp la ngan incik somi. Incik somi cam biasa senyum jele.

Bitau kak mimi xyah bg surat tu kat kak bilah haha malas nk dgr tazkirah kali ke2. So ingatkan selamat la kan. Tp tadi dh nk balik tetiba kak bilah panggil. Uwaaaa sekali lagi tazkirah buat sy sedey. Huhu. Last2 abg amir dtg menyelit tambah lagi bcerita. Huhu. Sy ckp la ye saya xjadik nk benti.

Abg amir soh register ngan ism @ ngan board dulu. Baru blh benti huhu. Dia akan tlg katanya. Mmg dr awal aku keje lagi dia soh sy register haha. Sy je yg malas. Kuikuikui. Form dh ada pon isi je xabes. So print lagik skali n isi sparuh jalan. Haha kt tgk lama mana lak peram.

Harap2 kali ni aku lebih bsabar tuk terus bkerja. Niat nk smbung part tyme masters contract kat utm. Insyaallah.

waLk of lifE~ demi anakku aafiya najya salwana.

- Posted using BlogPress from my iPhone -

Location:Utara - Selatan Hwy,,Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular