Isnin, 24 Januari 2011

dugaan

saLam~

dugaan plak dah. tajuk x hengat donia. seperti entry ni incik somi kan balik ganu lagi. mgu sebelum tu incik somi dh fly ke sana n mgu tu aku soh dia dtg gak haha. pastu mgu lepas tu kena dtg lagi sbb aku dh nak balik sg merab sbb dh abes pantang. tp tu cuma plan yg x menjadi ok. 2 hari sebelum 14.1 tu esoh balik ganu ngan keadaan demam2. adik kat melaka pon dh demam2 n nek merah2. esoh pon p klinik n ptg tu sah kena denggi. n kena warded le. adik lak balik putra heights n p check up kat SJMC ngan abang. adik mmg kena denggi gak tapi dia dh ok. haha ajaib tol. so aku dh xde sape nk jaga. uwaaaaa. xnk susah2kan mami kena jaga esoh kena jaga baby fya so aku pon bitau incik somi nk balik skali nnt. n aku pk jugak 3 mgu bturut2 incik somi dtg sini. kang ape family dia kata lak. huhu. tapi 2 hari je esoh dh leh kuar. caittt. tp tpaksa la nek air asia sbb incik somi dh book awal. kalo ikut plan sebenar balik next week ngan mas. senang sket. nek air asia ni bila ngan baby amatlah sukar ye kawan2. dgn xdpt duk sama sbb booking len2. pastu bila beg lebih plak xleh nk combine gak ngan beg incik somi. sbbnya booking len2. aduyaiiii kena + RM100 lebeh tu. kedekut giler.. xpaham aku.! dah le sebelum nek tetiba fya muntah. kalo nek air asia ni yg plg xbest kena nek tangga turun tangga. gigil2 kaki aku nak nek tangga tu. huhu. dalam flight plak. dh duk asing2 sbb ada baby dpt la hot seat. mintak tukar incik somi duk sebelah amatlah kedekut. huh. TAK BOLEH! seb bek sebelah incik somi pon kosong. org sebelah aku pun bek tolong bitau soh tukar tempat. dah xleh aku pon p le duk belakang kat incik somi. kebetulan incik somi pon dh bitau kat pramugari tu soh panggil aku. seb bek pastu fya tdo nyenyak n nanges kejap2 je sebelum tdo. fya budak baik kannn.. muahhhh.

piEcE of mE~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular