Rabu, 12 Januari 2011

craftZone~

saLam~

skang aku duk gilakan crochet ok. hehe. bila tgk yg baby punyer lagik la gile. seb bek x meroyan hoho. 2mgu lepas duk intai2 blogshop for baby..terjatuh hati la kat benda alah tu. aku pun beli le 1 kasut & 1 topi kat mamayayazone. kalo duk bangi aku p amek sdr je brg2 tu cam yg 1st aku beli romper dulu. hehe.dekat ajo rupenyer. tp syg size yg aku beli tu besar le plak. dh beli tuk newborn tp besar gedabak terutama topi. tgu besar le baby fya oiii.


pastu tetiba rasa nk belajar wat sdr. try menggugel crochet. n banyak rupenyer blog2 pasal crochet ni. hoho. lagik le semangat. siap dh wat bloglist tuk craftzone gitu.


cakap pasal jahit mjahit ni.. aku sebenarnya cukup xsuka ye. xminat. antara masak ngan jahit aku lebih rela memilih memasak. hehe. jahit ujung lengan baju sdr pon gagal. tp sejak mengandung ritu tetiba rasa minat nk jahit manik kat baju. tp xde buat pon. wakaka. kebetulan tyme tu adik ipar aku ale n mama duk belajar jahit. tu yg tetibe teruja nk belajar gak. skang minat tu dtg balik. nk belajar wat crochet n jahit manik. leh x? hehe. buku pasal crochet pun dh jmp tinggal lagi nk beli je.

aku mmg suka craft ni. siap beli buku pasal balut hadiah, quilling, contoh buat kad n mcm2 la. salah 1 yg pernah aku buat tuk incik somi dulu cam *entry* ni. siap ada cd publisher. cd ni aku beli semata2 nk wat assignment tyme belajar dulu. p beli ngan abg ngah kat low yat tu. tyme tu aku bkepit ngan abg ngah je hehe.tp cd tu skang dh rusok. sedey :( kalo ikutkan sejak skolah rendah lagi bila kena wat apa ek dulu cam assignment gak. aku siap p wat tulisan kat kedai printing depan umah tu. haha. kalo wat assignment mmg siap design bagai ye ngan paper mcm2 kaler n jenis. hehe. dulu xpernah xmiss beli paper kaler :o). sampai la kawen aku wat tenkiu tag sdr tuk yasin tyme nikah & khatam alquran n jugak vip gift.



so, pas ni harap2 ada masa la nk belajar tu sume. hehe. jangan hangat2 taik ayam sudaa... ;o)

*huh lama giler nk boleh siapkan entry ni. baby fya duk asyik kaco je ekeke


piEcE of mE~

2 ulasan:

  1. klau singgah kat online shop tuk baby memang rambang mata la, rasa nak beli semua jer, terutama tuk baby girl kan, bab crochet tu memang cantik...teringin gak, cuma la ni blum tergerak lagi nak beli online klau jumpa kat kedai 4sure dah grab dah... :0)

    BalasPadam
  2. anamarza~

    aah kak kalo baby stuff ni mmg gile jadiknye. hehe kena byk sabau kalo x duit mengalir cam air je :p

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular