Jumaat, 31 Disember 2010

owh my luvly 2010

saLam~

2010 bakal melabuhkan tirai beberapa jam je lagik. jom fya kita p tgk lampu lip lap kat bandar. haha tetibe! 2010 taun yg paling best lam idup aku selama aku hidup. taun2 lepas pon best tp taun ni mmg extravaganza la.

dari segi life mmg aku bsyukur sangat2 sbb taun 2010 aku telah menamatkan zaman bujang ngan insan yg sgt2 istimewa. ~our wEdding~ dialah my other half. incik somi ku xlen xbukan. dialah tulang belakang aku setelah dia mengambil alih menjaga aku dari kedua ibu bapa aku. seorang lelaki yg amat aku sayangi, hormati & sanjungi. bukan terlalu memuji & melupakan kedua ibubapa aku. jasa ibubapa aku mmg xleh dlupakan sampai bila2. tapi skang aku bcerita tentang kehidupan baru aku bsama ngan incik somi. so jgn ada yg bfikiran cetek yg aku umpama kacang lupakan kulit plak ye :o) sesapa yg pernah mengenali somi ku pasti merasakan yg sama. dia terlalu baik. mungkin kekadang ada tsilap kata tsalah laku tapi hanya sedikit terjadinya. boleh dkira dgn jemari berapa kerap. itulah org yg kusanjungi. sentiasa mahu aku happy. syukur pada Mu Ya Allah mgurniakan dia buatku. itulah hikmah dsebalik kejadian aku fikir.

nikah

resepsi


kehidupan kami yg bahagia bertambah bahagia bila kami mendapat berita gembira. orang ke 3 bakal muncul lam hidup kami! inilah rezeki kahwin kan. alhamdulillah! kami mhitung hari menunggu zuriat kami lahir. tsangat2 happy. walaupun lam masa 1st trimester aku tsangat2 sensitif & byk perkara yg tjadik, incik somi tetap sabar melayan kerenah aku. kdg2 bila pk2 balik hal bodoh pon leh tsentap haha! kesian incik somi. melepasi 1st trimester amat melegakan. kami msg2 give & take. xde lagi sentap2 haha. yg paling penting incik somi terus menerus mjaga hati aku. apa yg aku sebut mst dpt. hehe. thanx syg! kiranya xde la apa yg aku ngidam xtercapai. lagipon apa yg diidamkan xde la nk benda2 yg mgarut n susah nk dpt pon. kalo x sure anak aku skang meleleh je air liur kan? ekeke. lam masa aku mengandung incik somi mmg sentiasa di sisi. xpernah berenggang melainkan p keje. p check up pon aku xpernah p sorang2. pasti incik somi ada di sisi. syukur sgt2 saat2 aku memerlukan dia ada di sisi. syukran Ya Allah! sampailah masa 3mgu sblum due date, tyme doc detect baby xmbesar ikut mgu n aku cuti awal dr due date, incik somi sentiasa ada ngan aku. sampai keje pon kejap2 je dia p. kadang2 langsung x p pon :D kalo keje ngan org sure dh kena terminate haha. 10.12.10 cahaya mata aku telah lahir ke dunia ini. ~ouR L.O.V.E~. betapa happy kami dapat baby girl :o). terasa lengkap hidup ini. syukran Ya Allah! semoga kehidupan kami selepas ini bertambah baik seterusnya. moga kami dberi kebahagian sehingga ke akhir hayat kami.. dmurahkan rezeki.. kehidupan yg baik. insyaallah aminn. 
my lil aafiya najya salwana


selamat tinggal 2010 yang penuh dengan warna2 ceria.. selamat datang 2011. semoga kehidupan yg lebih sempurna & sentiasa dlimpahi rahmat olehNYA. amin. i love u mohd najmee & aafiya najya salwana. Terima kasih Ya Allah!

piEcE of mE~

1 ulasan:

  1. kta serupa. kahwin and dpt baby in 2010. happy new year fatrina :)

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular