Selasa, 9 November 2010

Kepeningan

saLam~

Rini aku xp keja lagik. Mc tp xde mc pon. Mc tuk smlm je :D mst letih bos2 aku nk layan staff cam gini ekeke. Semalam aku xleh tdo. Bukan smalam je sblum2 ni pon sama tp semalam adalah plg teruk aku rasa. Tlelap pon rasanya kejap je pastu terjaga lagik. Tambah ngan sakit kepala lagik. Sgt2 tensen. Duk pk baby lagik. Huh. Tp baby aktif gak malam2 ni. O patut le siang senyap je malam duk cucuk bintang yer. Haha. Pagi td check tekanan darah. Incik somi pinjam mama punyer. Yg bwh 83. Xde cam smalam. Aku pon xreti sgt baca benda alah tu hehe. Td pon buat sdr jugak tp lagik rendah lam 76 kalo xsilap. Ni cane plak?? Huhu tp kan yg aku perasan bila pas makan je aku rasa pale ni sakit je. Dulu kalo xmkn mmg pale sakit bila tangan kaki dh gigil2. Skang tbalik plak. Huh fenin. Tambah lagi smlm kena cucuk ATT lagik. Tp smalam bukan dr faz yg cucuk tp akak nurse tu. Kemain sakit dia cucuk sampai darah2. Yg sblum ni ari ke2 baru rasa sengal ni x.. Pas cucuk sampai skang pon sakit lagi. Huhu.

Permudahkanlah segalanya Ya Allah.

piEcE of mE~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular