Jumaat, 26 November 2010

38 Weeks

saLam~

yaa skang sudah 38minggu. n pagi td checkup seperti biasa. n baby still x engage. ekeke. nakal tol la anak mama nih. aku bitau dr faz yh skang perot asyik mengeras je. dr faz ckp tu contraction. testing kata dr faz. haha. tp semalam siyes aku cuak sbb pagi tu dh le duk asyik skit perot n cam nak ceri beri je. tambah lagi sakit kepala. bila skit kpala aku mula la risau kot2 tekanan darah akan melompat2. aku konon2nya nk p klinik la amek mc n rest kat umah. tp hampeh je sbb aku kena p gak ofis bila asst aku tu buat hal xdtg jugak. sbb aku tinggalkan dia keje n kene setel pagi tu gak. meroyan sekejap aku dbuatnya. huh. kat ofis sembang2 la ngan kak nor.. aku ckp yg skang perot asyik mngeras je n rasa nk ceri beri je. n jugak rasa cam nk period. kak nor ckp biasa tu tanda2 awal nk bsalin.. huhu. tu yg bila jmp dr faz aku bitau pasal tu. dr faz ckp tu false alarm sbb skang baby pon x engage lagik. dia ckp biasanya kalo rasa camtu 2 3 hari bsalin la. wahhh. terus aku ngan incik somi bulatkan mata. haha. tp dr faz ckp tgu next week baru dia nk seluk. huhu tetiba takut. haha.

skang baby +- 2.8kg. n aku plak leh trun berat lak. haha. tekanan darah ok even lebey sket dr normal. dr faz ty larat lagi ke nk keje? aku ckp ikut plan nk amek cuti 1.12 ni sampai deliver. tp dr faz ckp amek mc jela. nnt dtg check 3.12 dia bagi back dated mc. ekeke. selamat gaji aku :D tp kan tyme aku tgk screen aku nmpak edd tulis sekejap 26.12 sekejap 25.12. apakah itu? lambat lagi ke @ camane ye?xpela bila2. tp kalo betol ikut edd aku 10.12.10 kan best. cantik no tu hehe.

~dbump~

piEcE of mE~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular