Ahad, 3 Oktober 2010

mY freestyle

saLam~

2 hari lepas incik somi kunun2 nk wat seprais belikan BP. haha. sebelum ni duk survey2 medela freestyle yg mana leh dpt yg murah. pastu bila baca blog eena, dia beli BP ngan uncle dia. uncle eena kan pilot so, bila travel dpt la eena pesan. so aku apa lagi terus sms eena ty pasal BP tu. kot2 leh pesan skali. kat sana mmg murah banding ngan sini. adik ipar aku tu pon beli dr sana kebetulan adik ipar dia baru abes belajar kat oversea. tp bila check rege lam 16++. incik somi ckp kalo 16++ xperlu la soh uncle eena susahkan dia plak sbb dia dh survey2 ada gak BP rege 16++. incik somi tunjuk blog BP ni n soh call ty ada stock x. akak tu ckp ada 1 lagik n kalo nk blh dtg amek terus ngan dia. so aku ckp la wiken la aku dtg amek tp dia ckp kalo sebelum wiken tu ada org len dtg beli dulu dia terpaksa jual la. hoho. so, incik somi ckp hari khamis la p. tp khamis tu xp pon sbb dia letih duk sebok cat rumah.. hari jumaat dia janji ngan akak tu nk amek kat pusrawi sbb akak tu masuk spital lak. kebetulan aku balik umah nk amek cable tepon, dia duk call ngan akak tu. haha. bila ty nk p pusrawi wat pe..mcm2 dia jwb. soh tunggu je malam ni. aku xcaye. bila dh wat muka majuk baru le ckp nk p amek BP. haha kantoi. so skang BP aku dh selamat dpt. *sengih* nk snap gambar dh xsempat sbb incik somi dh siap2 bungkus lam plastik itam n simpan. huhu. tgk jela kat blog akak ni. same je apa yg aku dpt. medela freestyle BP. harap2 aku dpt guna BP ni sepenuhnya n betol2 jadik investment :o)

piEcE of mE~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular