Ahad, 31 Oktober 2010

@ 34 weeks

saLam~

hari ini baru rajin nk basuh CD setelah sekian lama peram. ekeke. tp kena basuh 2x kali. basuh jugak sarung tilam & barut yg dtempah dr bilikjahit.anggunflora. incik somi tetiba ckp kalo barut ni guna wat cadar kan cantik. haha. sbb kain yg aku beli tu xdela corak2 yg seswai tuk baby sbb aku xjmp yg cantik. tu yg redah je. pastu tambah 1 set lagi yg kainnya amek ngan anggun flora. tu pun bukan yg budak2 nyer. puas aku pusing kedai kain tp xde yg cantik tuk baby. last skali aku p d mines n baru jumpa cotton flannel yg corak seswai ngan baby. huhu. so aku beli jela yg kosong tuk buat kain bedung n corak tuk barut. kalo ikutkan hati nk je tukar yg bedung n barut tu wat cadar tp risau plak incik somi xsetuju. nnt nk buat apa lak kain tuh. haha. so proceed je le ngan apa yg ada. smalam set tilam n barut tu sampai. actly hari jumaat dh smpai tp aku balik awal sbb kena lagik heartburn. huhu. so aku soh dia antar ari sabtu je.



beg baby dh siap kemas.  senang skit hati even CD kena 2x basuh lagik. tp dh masuk lam beg. ekeke. beg baby aje ada 2. hoho. dasat baby. botol2 baby dh strelized. nk strelized BP skali td tp incik somi ckp tgu la dulu kang bdebu lagik. baiklah incik. sy yg menurut perintah :D


next week antenal checkup @ azzahra. tp tyme deepavali. beraya kat spital lorr.. haha



piEcE of mE~

2 ulasan:

  1. best best. dah bersedia dah tu. hope smua baik2 ye fatrina. dah tak sabar kan.

    BalasPadam
  2. mrs.aisheiteru~

    aah mmg xsabar..harap2 semua dpermudahkan olehNYA..

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular