Khamis, 2 September 2010

tertunggak:bila cuti merdeka

saLam~

skang da start pose balik..kire2 cam tyme aku xmengandung gak le aku kena qada' pose nnt..huhu.. skang rasa sehat sikit sbb dh tambah supplement n berguasa bersama incik somi ;o)

last tuesday kan ari merdeka..so selamat hari merdaka lah..walaupon lambat haha. bila cuti je aku xlepaskan peluang tuk beristirehat *baca:tdo*. tp incik somi wat rajin bangun awal plak. bile aku tdo dia apa lagik layan ps3 jele. pastu sebok duk kaco aku soh bangun sbb dh bosan. ajak aku p jalan2 n soping. sbbkan syg tdo aku jwb "xnkla xdpt gaji lagi" haha sanggup dia jwb "xpe2 abg belanje" walaupon mmg sume ditanggung beres sebelom2 ni :o) tp siyes aku malas nk kuar tghari tu. so aku ajak p petang je n pastu terus bukak pose kat luar.. pastu sambung balik soping.. bile kena kaco tu aku pon bangun le..dh xde wat pape kami pon berps3 berjemaah haha. selama ni aku xde hati langsung nk men. awal2 dulu ada la skali 2 men. ekeke..

pas asar p sunway pyramid tmpat biasak deting n carik brg kawen dulu ;o) parking adalah penuh ye rakan2. 1malaysia katekang. smpai2 terus terjah ole2 bali kunun2 nk booking la kan. tp xdapat lak. rasanya taun lps p boleh je huhu. so sambung cuci mata cuci poket incik somi..dh nk kul 7 p balik. penuh lak dh. seb bek ada 1 lagik meja. kalo xde..meleleh le air liur anak aku nnt. tp sbb p pon lmbat.. dpt makan pon lambat le.. dh abes mkn smbung sket lagik soping. carik baju laki aku xde bkenan lak. pastu terus balik sbb incik somi lam keadaan yg xselesa. dlm proses detox tuk kurus sbb takut baby kuar tkejut tgk papa dia hahahha *mintak ampun sygku gurau2 di bulan ramadhan* sampai2 umah mama ckp "bukak kat luar x ckp mknn byk xabes" plak dah :p

*owh baru aku prasan tyme ngandung ni aku xde kena sawan gambar dh :p

piEcEs of mE~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular