Jumaat, 3 September 2010

semalam & raya

saLam~

semalam kami bukak pose kat saba restaurant, cyberjaya. incik gaban jugak menjoinkan diri. dr awal ramadhan lagik duk pakat2 nk bukak pose sesama n semalam baru dpt. incik somi pon dh lama xjmp incik gaban..rindu la tuh haha. yela tu je kawan dia ada skang wakaka. dh sampai sana kul 715pm dh. kompem le ramai giler org kat situ. dulu tyme xpose pon sama. penuh. kali ke 2 ni makan nasi arab. yg 1st awal2 pose tyme adik ipar aku wawa celebrate anniversary dia n anak buah aku yg sama nama ngan aku celebrate birthday. 

pasal beraya plak.. incik somi tetibe nk beraya kat ganu. hehe. asalnya nk raya sini dulu n raya ke2 baru balik ganu. ntah ape mimpi dia ye? sbb taun depan ada baby kot.. so, raya ke 2 balik kl tp singgah cherating dulu. nk berhanimung :o) mayb singgah beraya umah pakcik n umah baru encik u. lagi pun blik awal pon tadak org gak. sume nk balik kedah lak. nk cuti lama tp coti nye tadak. dh le aku sorg2 je bhg contract nih. xdak teman nk rotate.huhu. kesiannnn.

owh td duk belek2 blog aku bukan chef.  sungguh bselera! tgugat iman pose aku haha. tibe2 tingin giler nk masak tp.... tunggu umah siap le baru masak hakhak. skang ni aku juz tgk org masak jela :p

piEcEs of mE~

2 ulasan:

  1. lama tak dengar berita.

    kat bahagian kontrak di perbendaharaan ke ?

    selamat menyempurnakan baki puasa.

    BalasPadam
  2. al-lavendari~

    hehe..buat2 bz bos..

    kontrak kat company ciput je :p

    selamat bpuasa penuh tuk bos jugak

    BalasPadam

The bittersweet to remember..
Tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular